Bijna zover! - Reisverslag uit Emmeloord, Nederland van Marlies - WaarBenJij.nu Bijna zover! - Reisverslag uit Emmeloord, Nederland van Marlies - WaarBenJij.nu

Bijna zover!

Blijf op de hoogte en volg Marlies

04 Februari 2013 | Nederland, Emmeloord

Het is bijna zover! Over 10 dagen stap ik op de bus die mij naar London gaat brengen. Ik besef het nog niet helemaal, maar het komt nu dus echt dichtbij. Vorige week al mijn laatste dag bij de Thuiszorg gehad en aanstaande donderdag mijn laatste dag bij PostNL. Het geld is (grotendeels) binnen, en het ticket is geboekt. Tassen worden bijna ingepakt, en de meeneemlijst is bijna klaar. En, niet te vergeten alle afscheidsetentjes, en -feestjes zijn gepland. Kortom, ik ben er klaar voor!

En zoals het een echte reiziger betaamt, een blog aangemaakt! Want een reis zonder blog is natuurlijk niet compleet ;) Ik zal proberen regelmatig een blog er op te zetten, zodat jullie ook op de hoogte worden gehouden van wat ik doe en wat ik beleef.

Wil je trouwens meer informatie over the Vision Course? Check dan deze website: http://www.24-7prayer.com/academy Daar staat alle informatie op!

Nou, dit was mijn eerste blog. Moge er velen volgen! ;)

  • 04 Februari 2013 - 19:53

    Amanda:

    Jaaaa super cool! Ik ga je in de gaten houden! ;)
    Veel plezier met de laatste daagjes hier!

  • 04 Februari 2013 - 21:48

    Paula:

    Heey!
    Heel veel succes met de laatste dingen!
    Liefs

  • 05 Februari 2013 - 02:43

    Anne-Marie:

    Helemaal leuk dat je ook een blog hebt. En gewoon helemaal leuk dat je dit ook gaat doen.. Ik hoop je echt te komen bezoeken, en heb er nu al zin in: met pancakes en al. Je bent tof!! Geniet van alle laatste dingen en afscheidsmomentjes in Nederland.

    Veel liefs!

  • 05 Februari 2013 - 22:30

    Marlies Van 't Hoog:

    superleuk, een nieuwe blog om te volgen! en erg benieuwd!! enjoy!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marlies

Actief sinds 21 Jan. 2013
Verslag gelezen: 384
Totaal aantal bezoekers 40173

Voorgaande reizen:

07 September 2013 - 05 Oktober 2013

24-7 Ibiza - Part II

15 Februari 2013 - 30 Juni 2013

The Vision Course!

Landen bezocht: