Omgeven door Vissen! - Reisverslag uit Sant Antoni de Portmany, Spanje van Marlies - WaarBenJij.nu Omgeven door Vissen! - Reisverslag uit Sant Antoni de Portmany, Spanje van Marlies - WaarBenJij.nu

Omgeven door Vissen!

Blijf op de hoogte en volg Marlies

21 September 2013 | Spanje, Sant Antoni de Portmany

Ik wilde al eerder een blog plaatsen, maar die zou een rare titel krijgen over verkoudheid midden in de zomer op het strand. Ik zal jullie de details besparen. Het is overigens een totaal normaal verschijnsel onder 24-7 teamers om verkouden te worden, maar genoeg daarover.

Vandaag hadden we een vrije dag. En het plan was om naar een ander strand te gaan, om gewoon even iets anders te zien. Daar aangekomen was het ontzettend mooi! Charlie ging voor ‘a swim’ en kwam terug met de mededeling dat hij gestoken was door een kwal (noem je dat gestoken?). Goed, er was wat angst gekomen om dan ook in de zee te gaan, maar pootje baden ging nog wel. En zo stonden Abby, Gemma, Lena en ik al kletsend te pootjebaden onder een lekker warme zon.

Op een gegeven moment komt Charlie aangelopen met zijn handen in elkaar. Als zo iemand op je afkomt, vertrouw je het toch niet helemaal. Maar gelukkig, het was chips, en hij vroeg of er vissen waren daar. Die waren er, en dus liet hij kleine stukjes chips in het water vallen. En wat er toen gebeurde, dat is moeilijk in woorden uit te leggen. Overal vandaan kwamen vissen op ons af om maar iets te eten. En zo stonden we dus in de zee omgeven door vissen.

In elke andere situatie waar zoiets zou gebeuren, zou ik gillend weg rennen. Ik moet niets hebben van dieren, helemaal als ik niet weet wat ze gaan doen of mij iets aan kunnen doen. Maar deze keer was anders. Het was mooi om te zien dat er steeds meer vissen op af kwamen en dat ze gewoon rustig verder zwommen. Beautiful!

Nadat Gemma er een paar (lees: veel) foto’s ervan had gemaakt, was de chips op en keerden we terug naar onze handdoek. Maar dat is wel een ervaring die ik niet snel zal vergeten, zulke mooie vissen en daar stond ik dan middenin. Foto’s volgen!

Liefs!

  • 21 September 2013 - 19:12

    Kipsate:

    Snorkelen!!!

  • 21 September 2013 - 19:12

    Balgehakt:

    Leuk al die verhaaltjes Marlies! Keep on going!

  • 22 September 2013 - 19:59

    Geerke:

    Leuke bikini sis! :)

  • 22 September 2013 - 20:08

    Bakjefriet:

    Nieuwsgierige Marlies! Als je goed, goed, goed en goed nadenkt weet je wie ik ben. Maar waarschijnlijk zit je met je hoofd in de wolken ;-). Maarem Gods zegen gewenst!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Sant Antoni de Portmany

Marlies

Actief sinds 21 Jan. 2013
Verslag gelezen: 409
Totaal aantal bezoekers 40206

Voorgaande reizen:

07 September 2013 - 05 Oktober 2013

24-7 Ibiza - Part II

15 Februari 2013 - 30 Juni 2013

The Vision Course!

Landen bezocht: