24-7 girls in the house! - Reisverslag uit Sant Antoni de Portmany, Spanje van Marlies - WaarBenJij.nu 24-7 girls in the house! - Reisverslag uit Sant Antoni de Portmany, Spanje van Marlies - WaarBenJij.nu

24-7 girls in the house!

Blijf op de hoogte en volg Marlies

24 September 2013 | Spanje, Sant Antoni de Portmany

Naast het harde werken, is de zondagavond onze vrije avond. Een avond waarop het hele Lange Termijn Team vrij is en we kunnen doen wat we willen. Deze zondag waren we van plan om naar Eden (een club) te gaan, gewoon omdat het kon. En omdat Ferry Corsten (een Nederlander) daar DJ was die avond. Dus wij, opgetogen en opgemaakt die kant op. Maar niet voordat we bij één van onze favoriete PR’s een drankje hadden gedronken.

Aangekomen bij Eden, waar we in de veronderstelling waren dat we op de gastenlijst stonden, werden we al snel uit die droom geholpen. Helaas. Als we 32 euro betaalden, mochten we naar binnen, want onze naam was niet op de gastenlijst te vinden. Dat vonden we toch iets te veel van het goede, en we besloten om eerst maar iets te gaan eten. Pizza.

En zo kwam het dat we de West End op gingen. Kijken hoeveel PR’s ons zouden herkennen zonder24-7 t-shirt. Er werd natuurlijk eerst een voorspelling gedaan, variërend van 6 tot 12. En vol goede moed gingen we de West End op. Waar we natuurlijk door iedereen de bar in gepraat werden. De ene deal nog beter dan de andere. Tot we bij de 70’s, 80’s & 90’s bar kwamen. Entree was gratis, en Lena wilde wel eens zien hoe dat er van de binnenkant uit zag. Vooruit dan maar. De sfeer zat er goed in, helemaal toen omgeroepen werd dat er ‘24-7 girls in the house’ waren. Haha. Maar goed, na een tijdje waren we wel weer uitgekeken, en wilde we weer de West End op.

En zo belandde we weer op de West End, waar we door menigeen herkend werden. De reacties zijn soms grappig. Zo was er een PR bij Rev’s die Gemma en mij wilde uitnodigen om binnen te komen, maar toen hij mijn gezicht goed tot zich door liet dringen bedacht hij dat wij 24-7 waren. En dat was een teleurstelling. Andere PR’s herkennen je wel, en willen een knuffel of een praatje. Het blijft gezellig die West End.

Maar het wordt nog beter. Want op een gegeven moment raakte we aan de klets met een PR die duidelijk niet doorhad dat wij 24-7 waren. Hij vroeg waar we vandaan kwamen en omdat het plaatsen waren die allemaal ver uit elkaar liggen, vroeg hij hoe we elkaar dan kenden. Een duidelijk antwoord: ‘We work for 24-7.’ En hij was daarna heel resoluut: ‘You know what, you’ll get free drinks!’ En zo kwamen we dus in een andere club met gratis drankjes!

Na al dat drinken komt honger vanzelf ook weer. Lena en Tammy wilde eigenlijk patat halen, maar de Roll-Eat was al bijna dicht. Hij bleef nog even voor ons open, maar dan moesten ze wel een wafel nemen. Perfect! That’ll do as well! En nadat ook Gemma haar food had gevonden, was het toch echt tijd om naar huis te gaan. De avond ging veel te snel!

Er is nu dus weer een nieuwe week aangebroken! Een van de laatste weken van het seizoen en veel barren gaan ook sluiten. Ben benieuwd wat deze week gaat brengen! (Behalve dan achtervolgd worden door Dexter (Charlie & Abby’s hond) die een kus van me wil en op mijn vrije avond lastig gevallen worden door een mug, hoop ik dat er niet nog meer dieren verhalen komen! Btw, de mug is gedood.)

Liefs!

p.s. ‘Kipsate’, ‘Balgehakt’ en ‘Bakjefriet’, ik heb echt geen idee wie je bent!

• 24 September 2013 - 18:07

Groente-verhaal:

Hoi Marlies,

Je wordt zo nog bekend in West End!! Tof om te zien dat je herkent wordt!

Leuk dat je niet weet wie ik ben, in het verleden heb je wel eens een brief gestuurd. Suc6 met nadenken!

• 26 September 2013 - 23:07

Groente-verhaal :

Beste Marlies,

Als je wist wie ik ben, dan noem je mij niet lief. Hint: verander mijn naam in het engels.
    Ik ben benieuwd naar je volgende verhaal!

Groeten!

• 29 September 2013 - 05:03

Marlies :

Dankjewel Gerwin dat je mij weer bezig hebt weten te houden!