Nazomeren! - Reisverslag uit Emmeloord, Nederland van Marlies - WaarBenJij.nu Nazomeren! - Reisverslag uit Emmeloord, Nederland van Marlies - WaarBenJij.nu

Nazomeren!

Blijf op de hoogte en volg Marlies

07 September 2013 | Nederland, Emmeloord

Op het eiland waar veertigers dertigers willen zijn, de dertigers twintigers willen zijn en de twintigers de weg kwijt zijn. Zo wordt Ibiza omschreven op de website van de film ‘Verliefd op Ibiza’, een film die leuk is om te kijken als je op Ibiza bent geweest, maar anders het laten liggen waard is.

Maar, ik ga er wel weer een maandje van genieten. Niet van het letterlijk de weg kwijt zijn (hoop ik), maar anderen die de weg kwijt zijn helpen. Ik kijk er naar uit en heb er zin in om me weer in te zetten :) Morgen vertrek ik al en op 5 oktober hoop ik weer terug te zijn.

Wat ik ga doen is het zelfde als wat ik eerder dit jaar heb gedaan. En de reden dat ik weer ga is ten eerste heel praktisch: ik heb geen baan. En ik wil mijn tijd toch nuttig besteden, dus dan maar op deze manier. En ten tweede is het eiland erg mooi. In juni heb ik het er erg naar mijn zin gehad, en dat kwam niet alleen door de zon. God is daar aan het werk, en ik ben blij dat ik daar onderdeel van mag zijn.

Ben je benieuwd naar mijn belevenissen? Kom dan regelmatig terug! Ik probeer zoveel mogelijk te bloggen, en volgens mij gebeuren er dingen genoeg wat ik jullie kan vertellen! Stay tuned!

Oh, en trouwens, benieuwd naar een interview met mij? Check dan deze link: http://www.24-7prayer.nl/whoah-were-going-to-ibiza-whoah-back-to-the-island/

Liefs!

• 07 September 2013 - 21:30

Pa En Ma Verbruggen:

Hey lieve dochter,

Heb je een goede reis gehad? Waren ze blij je weer te zien...?
    Wij wensen je een hele goede gezegende tijd daar toe samen met jouw teamgenoten!

liefs je PA en MA

Tags: 24-7 Ibiza