Getting back in shape! - Reisverslag uit Sant Antoni de Portmany, Spanje van Marlies - WaarBenJij.nu Getting back in shape! - Reisverslag uit Sant Antoni de Portmany, Spanje van Marlies - WaarBenJij.nu

Getting back in shape!

Blijf op de hoogte en volg Marlies

10 September 2013 | Spanje, Sant Antoni de Portmany

Als ik mijn blog gister gepost zou hebben, zou de titel: ‘Het enige wat mist is de zon’ zijn, maar gelukkig is daar vandaag verandering in gekomen. Het is nog niet veel, maar hij heeft zich vandaag wel laten zien. En dat is maar goed ook, want als ik hier kom om te nazomeren en de zon is er niet, dat zou toch wat zijn ;) Gelukkig maar dat dat niet de enige reden is ;)

Maar goed, ik ben dus weer op Ibiza. Heelhuids aangekomen :) Tijdens de vliegreis wel wat last van turbulentie, maar het is uiteindelijk allemaal goed gekomen. Abby haalde me op van het vliegveld, en dat was een warm welkom. Eenmaal aangekomen in het teamappartement gingen we gelijk door naar een tomatengevecht. Iets wat typisch San An is, en ze doen daarmee de invasie van de Romein na, of iets dergelijks. Grappig om te zien. En tijdens dat gevecht ook de rest van het team ontmoet. Er is nog een short term team hier, en natuurlijk wat lange termers. Lena, die ik ook in Engeland heb ontmoet, maar eigenlijk Duits is, en Luke, die morgen vertrekt, Becky, die vrijdag vertrekt. En dan heb je Ellie en Gemma, die beiden tot het einde hier zijn. En vandaag is Tammy aangekomen. Na vrijdag, als ook het short term team vertrokken is, is de rust qua vertrekken weer terug gekeerd ;)

Je vraagt je natuurlijk af hoe het is om weer terug te zijn. Om je vraag te beantwoorden, het voelt goed, maar ook raar. Zeker na gisteravond, toen ik weer op de streets was, en eigenlijk niet zoveel bekenden zag. Ik ben maar 2 maanden weg geweest, maar er is heel wat veranderd! En dan duurt het voor mij weer even om weer te acclimatiseren. Ik hoop wel dat de paar bekenden die ik wel gezien heb, dat ik die vriendschappen kan verdiepen.

Maar goed, deze week ga ik eens rustig aan doen, rustig aan proberen weer te wennen aan het ritme, de mensen en de zon!

Liefs!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Sant Antoni de Portmany

Marlies

Actief sinds 21 Jan. 2013
Verslag gelezen: 223
Totaal aantal bezoekers 40281

Voorgaande reizen:

07 September 2013 - 05 Oktober 2013

24-7 Ibiza - Part II

15 Februari 2013 - 30 Juni 2013

The Vision Course!

Landen bezocht: